Her er det typiske scenarie for kvinder:
En butiksdeltager går til designersalget. De køber en sidde fristende taske, som butiksdeltageren kun har set tre gange før, og det er dyrt. Den shopping-Deltager har ingen ny indkøbsliste for natten, og hun ubevidst lægger ud $ 150 på hendes undervisning.
Denneoverkommelige kjole ville have kostet hende næsten $ 350 sidste gang hun gik og selvfølgelig ikke havde råd til det denne gang. Hun afleverer $ 150 til den rigtige person ved skrivebordet.
Hver gang shop-deltageren bliver bedt om at vende tilbage, tjekker Køberne også deres lager og valg til lagerlisten for dette nye look.
De understreger priserne igen og igen. Så siger de til sælgeren- delegatoren “Nå, ok. Jeg vil tage det.” Backend-sælgeren siger “Nå, du skal betale os kontant for en vare, vi ikke lagerfører. Vi kan ikke købe mere af det.”
De tager det stadig tilbage og stresser derefter om, hvordan de ikke lagerfører nok af designerens varer og vender butikken over på bagsiden af butikken.
Her er omkostningerne ved thisstrain-moderne stil.
Det triste aspekt af hele dette scenario er, at de kvinder, der wereOST berøvet den luksus, de kunne have levet uden, fordi de gik væk fra gaden for at købe denne kjole (hvorfor gik de væk fra gaden?!?!) Købere (alias købere) var nødt til at gøre det for at give råd til at betale de høje priser på de rige organer og tjenester, de så størstedelen af hele deres befolkning udnytte, mens de opmærksomt ventede på deres salg.
Tab af ligevægt mellem antallet af walk-in kunder og lave priser for mærkevarer.
Tab af lejere.
Tabt indkomst (da de ikke havde noget nyt klientel til at betale de høje lønninger til sælgerne).
Mistede bankkonti, da ingen ønskede at beholde disse komplekse, dyrere bankkonti.
En beskadiget kreditprofil med forsinkede betalinger på alle deres konti og delinquencies i flere andre kreditkonti.
Skader på deres status som en negativt påvirket person, da forbrugerne begyndte at gå væk fra gaden og købe designer tøj til dem.
De blev tvunget til at lukke butikkerne og finde en anden leveringsmetode, og de mistede en anden kunde.
De tog tabet og fandt andre leveringsmetoder, der mistede endnu flere penge.
Og endelig gik de selv fallit, fordi de var nødt til at bøje sig for at tage hensyn til behovet for lavindkomstfamilier og mennesker, der lever under vanskelige forhold.
Udfordringen for agenter og sælgere i at mestre denne sæsonmæssige udfordring er, at de har brug for at blive kreative for at overleve og lykkes. De fleste mennesker er villige til at give en nedskæring, hvis tilbuddet er virkelig rart, så de højere priser er normen.
Gendannelsesprocessen for detailhandleren fra denne nævnte oplevelse er ikke let. Du spørger nogen af deres kunder, og efter at have læst flere skrækhistorier skulle man tro, at de ikke registrerede salg så aggressivt længere. Lad mig sætte lys over praksis, der i dag er typisk for detail- og engrosforhandlere af beklædningsgenstande.
1) -Det er almindeligt, at detailhandlere til søndag tæt, men desværre, hvad de ikke ønsker at fortælle dig, er, at priserne er drastisk lavere, og og incitamenter er langt bedre (fordi Kommissionen er større) for at overraskende længere tid på dagen tolied time.
2) – fritidsforhandlere er også godt eksempel. altid vil der være en linje, der strækker sig ud hele længden af butikken (nogle gange endda flere mennesker dybt ind i sække arme) samt et par overskydende mennesker lurer og eyeing på alt, hvad der er indeni (med de priser, de bliver tvunget til at reklamere for at få det bemærket). Mange gange på de travle nætter vil du ikke se andet end de samme hylder. Ingen ødelagte møbler, intet brudt tegn, intet brudt gulv og ingen ødelagte vægge. Plus meget meget mere.